29/08/2016

Liebster Blog Award (4)

Nominacja od: Suzu Azumi
DZIĘKUJĘ!!!

http://opowiadaniasuzuazumi.blogspot.com




ODPOWIEDZI:

1) Jak to się stało, że zaczęłaś pisać opowiadania?
Pisać zaczęłam chyba ze zwykłej potrzeby podzielenia się tym, co się rodzi w mojej głowie i dla satysfakcji, gdy już się za coś biorę i to kończę:)

2) Co podoba ci się najbardziej w pisaniu?
To, że można się zżyć z własnymi bohaterami:D

3) Czy zależy ci na wielkiej ilości czytelników?
Każdy czytelnik jest dla mnie ważny, dodaje mi wsparcia i motywacji i oczywiście, że chciałabym mieć ich dużo, choć wiem, że gdyby był tylko jeden to i tak bym dla tej jednej osoby publikowała.

4) Jaka była ostatnia piosenka, którą słuchałaś?
Jak czytałam u ciebie o Infinite DNA to mnie naszło, by włączyć, a oprócz tego to Beenzino - January z kpopu, a nie z kpopu Lacrimosa - Warum so tief:)

5) Lubisz zwierzątka? A może masz jakieś?
Tak, kocham zwierzątka:) Mam kocurka, a co tam mogę się pochwalić moim syneczkiem:


6) Chciałabyś w sobie coś zmienić?
Tak, chciałabym być odważniejsza.

7) Jak wygląda twój przeciętny dzień?
W roku szkolnym w tygodniu to głównie studia i fitness, wieczorem drama/muzyka/oglądanie programów, a w weekendy piszę opowiadania. W wakacje staram się pisać więcej, sporo wychodzić na dwór i sporo podróżować:)

8) Uważasz, że telefon jest urządzeniem bardzo potrzebnym?
Tak, bo sama jestem uzależniona od telefonu i zaczynam się denerwować, jak długi czas go nie widzę :D

9) Jakie masz zdanie o życiu na innych planetach?
Nie wykluczam, że istnieje, choć uważam, że jeśli istnieje, to my dla nich jesteśmy taką samą zagadką, jak oni dla nas.

10) Co dodaje ci inspiracji?
Przede wszystkim muzyka, jak jest ciepło to lubię iść na huśtawki i słuchać muzyki, wtedy mam najciekawsze pomysły do opowiadań.

11) Gdzie w najbliższym czasie chciałabyś pojechać?
No ba, do Korei :D A z tych realnych, to chciałabym jeszcze w wakacje odwiedzić koleżankę w Białymstoku. 

No cóż, odpowiedziałam najlepiej jak umiałam^^ Wszystkich, co chciałam nominować, to już nominowałam, a chyba nie mogę odbić piłeczki i nominować Suzu Azumi, choć na tę nominację zasługuje i chcę, żeby wiedziała, że jeśli sama jeszcze przez kogoś będę nominowana, to wtedy nominuję ciebie!:)
Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam^^

3 komentarze:

  1. Ojej miło to czytać. Cieszę się, że tak uważasz. :D Pozdrawiam również. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześlicznego masz kotka;) Ja uwielbiam szaro-bure koty (miałam kiedyś dwa takie, ale mi je ukradli:(). Życzę Ci dużo weny w dalszej karierze pisarskiej;)
    P.S. W końcu, dodałam u siebie rozdział z BTS;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ojjj, jak ktoś tak mógł:( Mój też wychodzący i się boję, jak długo nie wraca, choć przeważnie wraca szybko. Już idę czytać u ciebie, wreszcie się doczekałam!

      Usuń