10/04/2022

OGŁOSZENIE

Kochani,


co byście powiedzieli na kontynuację Blue Lagoon???

5 komentarzy:

  1. Jak że to moje ulubione opowiadanie to jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uh, zapytałam tak sobie, myśląc, że nikt nie odpowie, a chyba się wkopałam:D
      Nie siedzę już w ogóle w kpopie, lecz do tego opowiadania mam sentyment i często myślę o dalszych losach bohaterów, więc... może, może coś z tego być hihi. Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Jeśli masz wenę po tak długim czasie, to jak najbardziej jestem na tak! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wenę mam, przez cały czas kiedy nie publikowałam na blogu, pisałam różne i różniste rzeczy.
      A na kontynuację Blue Lagoon mam kilka pomysłów:))
      Dzięki za komentarz!

      Usuń
    2. Jestem ciekawa twoich pomysłów ! ^^

      Usuń