15/10/2016

OGŁOSZENIE II

                Tak, postanowiłam zacząć pisać drugie opowiadanie! 
Na początku uprzedzę, że rozdziały będę dodawała rzadko i nieregularnie, bo chcę się skupić przede wszystkim na dodawaniu w terminie (czyli w środy) School of hard knocks.

                Opowiadanie ma tytuł The song of love i mogłoby się wydawać, że będzie to miłosno-muzyczne opowiadanie. Miłosne owszem, muzyczne... chyba nie w tym sensie, w jakim się spodziewacie... Otóż tytuł to po prostu przetłumaczone imię głównej bohaterki (Aika), co oznacza "miłosna pieśń". 
                Mam w głowie dopiero zarys tego opowiadania i jak zwykle będę wymyślała większość akcji podczas pisania, więc wszelkie sugestie, podpowiedzi mi się przydadzą:)

A co mogę powiedzieć o samym opowiadaniu? 

                Akcja dzieje się w latach 30tych w Korei w czasach okupacji przez Japończyków, czyli będzie miłość, patriotyzm, trochę polityki, trochę spraw kryminalnych (też!). 
Postaram się w najbliższych dniach dać chociaż prolog:)

Życzcie mi powodzenia! 
Pozdrawiam:)

PS. Dodałam też zakładkę "bohaterowie" z tymi główniejszymi postaciami, zapraszam: LINK

7 komentarzy:

  1. Super, już się nie mogę doczekać. Po wstępnie już mnie zaciekawiło i jestem ciekawa całości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy będzie 1 część bo już nie mogę się doczekać, wiem że tak nalegam i cię ''nękam'' hahah..., ale świetnie piszesz, a to coś czuję, że mnie wciągnie totalnie, zwłaszcza czasy w których będzie się akcja rozgrywać, bo właściwie to nie czytałam jeszcze żadnego opowiadania na blogu o tym czasie. Ja jestem właśnie w trakcie pisania, muszę się bardziej zmobilizować bo już mam kolejne plany na kolejne opowiadania. Tak to jest że nie nadąża się nad swoim rozumiem. I czekam pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prolog będzie krótki, więc pewnie opublikuję go dziś, a 1 rozdział to trudno mi powiedzieć, bo jeszcze go nie zaczęłam...
      Super, że piszesz wreszcie rozdział u siebie i czekam też na twoje nowe opowiadania, bo znając twój styl, zapowiadają się świetnie!:)
      A do tych lat 30tych też mnie przekonało to, że to coś oryginalnego:)

      Usuń
  3. Super!!! Ja też się naprawdę cieszę, że będzie kolejne opowiadanie i że akcja się będzie rozgrywać w latach 30-tych;) Widzę, że sporo będzie Japońskich bohaterów;) To w sumie, fajna odmiana;)
    Życzę Ci powodzenia w pisaniu! Fighting! I nie mogę się już doczekać 1.rozdziału;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnam dać dziś prolog:) Tak, jest sporo Japońskich bohaterów i to rzeczywiście coś nowego u mnie :D
      PS zaraz lecę czytać rozdział u ciebie!^^

      Usuń
    2. O! Właśnie zobaczyłam wpis z prologiem;) Już się biorę za czytanie!:)))

      Usuń