13/06/2015

OGŁOSZENIE

Drodzy czytelnicy,

zacznę od najważniejszego: postanowiłam pisać równocześnie drugie opowiadanie.
Zrobiłam sobie rozpiskę zaplanowanych rozdziałów BLUE LAGOON i wyszło ich jeszcze naprawdę dużo. Wstawiam rozdział raz w tygodniu (wydaje mi się, że to nie często), dlatego napisałam sporo rozdziałów naprzód i mam zbyt wiele wolnego czasu, by nie pisać jeszcze czegoś równocześnie.

Dalsze rozdziały BLUE LAGOON będą się pojawiały regularnie, raz w tygodniu, w środy, wszystko bez zmian.
Natomiast rozdziały nowego opowiadania będą się pojawiały nieregularnie - gdy coś napiszę, a chcę pisać, nie trzymając się żadnych konkretnych terminów. Zwłaszcza, że trochę z tym opowiadaniem eksperymentuję i improwizuję (zaczynam pisać, mając wymyślone jedynie fragmenty).

Tytuł nowego opowiadania to APEIRON. Głównymi bohaterami będą członkowie Block B. Gatunek to: komedia, dramat, z elementami akcji i absurdu.
Będę je pisać z perspektywy bohaterów.
Tyle mogę powiedzieć, bo naprawdę nie wiem, co z tego wyjdzie. Pisanie takiego gatunku i w takiej formie to dla mnie nowość, ale właśnie czegoś nowego chcę spróbować. Mam napisany 1 rozdział i myślę, że wstawię go jeszcze dziś, albo jutro.

Pozdrawiam :)

Ann Flo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz