20/02/2016

Liebster Blog Award (2)

Nominacja od: magda165
DZIĘKUJĘ!:>

http://uknowme.blog.pl/


ODPOWIEDZI:

1) Ile miałaś lat, kiedy po raz pierwszy napisałaś jakieś opowiadanie?
Nie wiem, czy mogę to nazwać opowiadaniem, ale jak miałam 6 lat wymyśliłam, żeby napisać jakąś historyjkę dla mamy na urodziny, a że pisać jeszcze nie umiałam, dyktowałam ją i pisał mój tata. Była o zwierzętach :)

2) Jaki gatunek opowiadań najbardziej lubisz?
Lubię jak jest miłość, humor, tajemnica, ale lubię też opowiadania akcji.

3) Z którym kpop'owym zespołem czujesz się najbardziej związana i który zarazem najbardziej podziwiasz?
JYJ. Za wytrwałość i uświadamianie, że nie ma nic niemożliwego.

4) Jeśli masz do wyboru: wieczór z ulubionym filmem i spotkanie z przyjaciółmi w klubie, które byś wybrała?
Wieczór z ulubionym filmem + z przyjaciółmi!

5) Jeśli masz do wyboru: facet, który zawsze potrafi cię rozśmieszyć, ale często zachowuje się jak duże dziecko, albo faceta, który co prawda nie jest zbyt zabawny, ale jest w stanie zapewnić, że czujesz się przy nim bezpiecznie, którego byś wybrała?
Tego pierwszego! Przygarnęłabym "dzieciaka":>

6) Czy masz swój ulubiony gatunek muzyki?
Poza kpop'em słucham głównie rocka/rocka gotyckiego, elektroniki, uwielbiam piosenki z musicali.

7) Jakie jest twoje największe życiowe marzenie?
Tak, tak, wydawać książki xD

8) Czy jest coś, czego żałujesz w swoim życiu? Albo chciałabyś coś zmienić?
Żałuję, że nie studiuję filologii koreańskiej.

9) Czy jakaś kpop'owa artystka sprawiła, że zapragnęłaś choć przez chwilę wyglądać jak ona, albo mieć jej charakter?
Tak, Lee Hi! Cenię jej urodę za oryginalność, a z charakteru... to się trochę utożsamiam z nią :D

10) Masz biasa w Seventeen?
Nie, jeszcze nie mam, ale wszystko możliwe.

11) Czy wybierasz się na koncert B.A.P w Polsce?
Rozważam jeszcze:)


Moja nominacja: 

1) Patrycja Gurbowicz 

http://my-dream-is-love.blogspot.com/

2) Ania Biernacka

http://bigbangworldania.blogspot.com/


PYTANIA:

1) Ulubiony zespół?
2) Co masz na dzwonek w telefonie?
3) Jak czerpiesz inspirację do pisania?
4) Jaka jest twoja ulubiona drama?
5) Czy masz jakąś kpopową płytę w domu? Jaką?
6) Czy byłaś kiedyś na kpopowym koncercie? Czyim?
7) Masz zwierzęta?
8) Wolisz czytać one shoty, czy wieloczęściowe?
9) Kim chciałabyś być w przyszłości?
10) Ulubione imię koreańskie?
11) Nielubiana osoba w kpopie?

4 komentarze:

  1. Dziękuję za odpowiedzi;) Wzruszyła mnie historia o urodzinach mamy, urocza;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, to sama przyjemność odpowiadać na te pytania:) he he takim byłam kiedyś uroczym dzieckiem:D

      Usuń
    2. Och, nie wierzę, że nadal nie jesteś urocza;)

      Usuń
    3. Pewnie czasami sie zdarza!^^

      Usuń